Zarządzanie zwrotami sprzętu w korporacjach
Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii pracownicy firm w coraz większym stopniu są wyposażeni w służbowe urządzenia elektroniczne, wspierające ich pracę. Szczególnie w dużych korporacjach, odpowiednie zarządzanie sprzętem elektronicznym, ma kluczowe znaczenie dla optymalizacji wydatków oraz zapewnienia bezpieczeństwa danych.
CTDI zapewnia firmom kompleksową współpracę, polegająca na zarządzaniu sprzętem elektronicznym, który w związku z fluktuacją kadr, wraca do ponownego rozdysponowania. Pomagamy:
- w testowaniu zwróconego sprzętu,
- w jego odnowieniu, naprawie (w razie potrzeby) i przygotowaniu do dalszego użytkowania
- w skutecznym skasowaniu wszystkich danych.
Dzięki naszym usługom możliwe jest zmniejszenie wydatków na nowy sprzęt i zabezpieczenie przed utratą danych osobowych i firmowych.
Zarządzanie zwrotami sprzętu u sprzedawców detalicznych i internetowych oraz operatorów
Wraz z rozwojem prawa konsumenckiego – m.in. w zakresie odstąpienia od umowy, zawartej na odległość lub skorzystania z warunków rękojmi, rośnie znaczenie odpowiedniego zarządzania zwrotami sprzętu. Kiedy Klient, który kupił nowy sprzęt, decyduje się na odstąpienie od umowy, sprzedawca lub producent ponosi z tego tytułu określone straty.
Celem CTDI jest pomoc naszym Partnerom w maksymalizacji wartości związanej z odsprzedażą sprzętu, pochodzącego ze zwrotów. CTDI współpracuje na całym świecie z wieloma liderami rynku sprzedaży detalicznej i internetowej, zapewniając im możliwość uzyskania najlepszej możliwej ceny z odsprzedaży produktów, pochodzących ze zwrotów.
Oferujemy szeroki zakres usług – od zarządzania procesem zwrotów, poprzez pełne testowanie I odnawianie produktów, po wysokiej jakości re-packaging. Gwarantujemy, że produkty, które przejdą nasz proces będą „jak nowe".
Klientów biznesowych, zainteresowanych nawiązaniem współpracy z CTDI, prosimy o kontakt przez poniższy formularz.