Returns Management - zarządzanie sprzętem firmowym

Zarządzanie zwrotami sprzętu w korporacjach


Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii pracownicy firm w coraz większym stopniu są wyposażeni w służbowe urządzenia elektroniczne, wspierające ich pracę.  Szczególnie w dużych korporacjach, odpowiednie zarządzanie sprzętem elektronicznym, ma kluczowe znaczenie dla optymalizacji wydatków oraz zapewnienia bezpieczeństwa danych.  
CTDI zapewnia firmom kompleksową współpracę, polegająca na zarządzaniu sprzętem elektronicznym, który w związku z fluktuacją kadr, wraca do ponownego rozdysponowania. Pomagamy:

  • w testowaniu zwróconego sprzętu,
  • w jego odnowieniu, naprawie (w razie potrzeby) i przygotowaniu do dalszego użytkowania
  • w skutecznym skasowaniu wszystkich danych.

Dzięki naszym usługom możliwe jest zmniejszenie wydatków na nowy sprzęt i zabezpieczenie przed utratą danych osobowych i firmowych.

Zarządzanie zwrotami sprzętu u sprzedawców detalicznych i internetowych oraz operatorów


Wraz z rozwojem prawa konsumenckiego – m.in. w zakresie odstąpienia od umowy, zawartej na odległość lub skorzystania z warunków rękojmi, rośnie znaczenie odpowiedniego zarządzania zwrotami sprzętu. Kiedy Klient, który kupił nowy sprzęt, decyduje się na odstąpienie od umowy, sprzedawca lub producent ponosi z tego tytułu określone straty. 

Celem CTDI jest pomoc naszym Partnerom w maksymalizacji wartości związanej z odsprzedażą sprzętu, pochodzącego ze zwrotów. CTDI współpracuje na całym świecie z wieloma liderami rynku sprzedaży detalicznej i internetowej, zapewniając im możliwość uzyskania najlepszej możliwej ceny z odsprzedaży produktów, pochodzących ze zwrotów.

Oferujemy szeroki zakres usług – od zarządzania procesem zwrotów, poprzez pełne testowanie I odnawianie produktów, po wysokiej jakości re-packaging. Gwarantujemy, że produkty, które przejdą nasz proces będą „jak nowe".

Klientów biznesowych, zainteresowanych nawiązaniem współpracy z CTDI, prosimy o kontakt przez poniższy formularz. 


Zapytania biznesowe
WAŻNE! W sprawach związanych z obsługą serwisową pojedynczych urządzeń (wyceny napraw odpłatnych, status naprawy, reklamacje) zarówno Klientów indywidualnych, jak i firmy, prosimy o kontakt przez formularz na stronie.
Firma (*)
Imię i nazwisko (*)
Adres e-mail (*)
Telefon
Jestem zainteresowana/zainteresowany:
Serwisem urządzeń elektronicznych
Serwisem VIP
Rozwiązaniami Repair Avoidance
Zarządzaniem powrotami (Returns Management)
Innymi usługami
Uwagi
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych powyżej, w celu przygotowania oferty. Podstawą przetwarzania będzie z art. 6, ust. 1, lit. b, przygotowanie oferty przed zawarciem umowy (RODO). Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu nawiązania współpracy, jednak nie dłużej niż 90 dni.