Informacje o naprawie

Informacje o naprawie urządzeń oddanych do serwisu CTDI

 

Jeśli Twoje urządzenie (telefon, smartfon, tablet, laptop, smartwatch, modem, router) trafiło do naprawy do CTDI, w tym miejscu możesz sprawdzić status naprawy.

WAŻNE! Nie udostępniamy informacji o statusie obsługi urządzeń ubezpieczonych - w tej sprawie prosimy o kontakt bezpośrednio z ubezpieczycielem. 
 

TELEFONY / SMARTFONY
 
wpisz IMEI urządzenia (15-cyfrowy numer identyfikacyjny) lub nr listy kontrolnej (18 znaków)
LAPTOPY / TABLETY
 
wpisz SN (serial number) urządzenia


WAŻNE! Jeżeli niedawno oddałeś sprzęt do naprawy w punkcie obsługi Klienta u swojego Operatora lub w sklepie, możesz nie widzieć go jeszcze w naszym systemie, ze względu na czas potrzebny na transport do CTDI. Prosimy o ponowne sprawdzenie statusu za 1-2 dni robocze. Jeżeli sprzęt nadal nie będzie widoczny, prosimy o uzyskanie numeru pprzesyłki w punkcie oddania sprzętu i kontakt z nami.

Status obsługi serwisowej oraz dokumentacja zdjęciowa urządzenia (załączana w przypadku uszkodzeń, które nie mogą być naprawiane z tytułu gwarancji) są widoczne na naszej stronie przez 60 dni od daty wysyłki sprzętu z serwisu. Jeżeli po tym terminie będzie potrzebować dostępu do nich, prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy.