Jak wyłączyć funkcję FMI

Przed oddaniem iPhone'a do serwisu trzeba pamiętać o dezaktywacji funkcji FindMyiPhone (Znajdź mój iPhone). Aktywna funkcja FMI blokuje możliwość wykonania naprawy.
Do dezaktywacji funkcji FindMyiPhone wymagane jest podanie Apple ID i hasła. Apple ID to konto umożliwiające dostęp do wszystkich usług firmy Apple (używane m.in. do autoryzowania zakupu aplikacji i produktów Apple w App Store oraz iStore. Jeśli nie pamiętasz swojego Apple ID lub hasła, skorzystaj ze strony pomocy Apple - KLIKNIJ

Funkcję FMI można wyłączyć zarówno korzystając z iPhone'a, jak i poprzez stronę internetową (np. jeśli urządzenie nie włącza się lub zostało już odesłane do serwisu).

Jak wyłączyć FMI, jeśli urządzenie nie włącza się lub jest już w serwisie? ZOBACZ FILM 
  • Usuń urządzenie z konta na iCloud.com: Zaloguj się na stronie: www.icloud.com z Apple ID > kliknij Znajdź > Wszystkie urządzenia > Wybierz odpowiednie urządzenie do usunięcia i kliknij w krzyżyk po prawej stronie, a następnie w pole usuń.
 
WAŻNE! Jeśli masz problem z wyłączeniem FMI przez stronę icloud (np. przycisk usuń jest niewidoczny), skorzystaj ze strony wsparcia Apple - KLIKNIJ lub z infolinii Apple: 00 800 44 11 875. Jeżeli telefon był przypisany do kilku kont (Apple ID), konieczna jest dezaktywacja funkcji FindMyiPhone na każdym z tych kont.
 
Jak wyłączyć FMI, jeśli mam dostęp do urządzenia? ZOBACZ FILM
 
  • Wyłącz funkcję w telefonie: Ustawienia > iCloud > wyłącz funkcję Find My iPhone (Znajdź iPhone),
  • Usuń konto z iCloud: Ustawienia > iCloud > wybierz: Usuń konto.

PRAKTYCZNA RADA
Ze względów bezpieczeństwa Apple wyłączył stronę umożliwiającą sprawdzenie czy urządzenie ma aktywne FMI. Zdarza się, że wyłączenie funkcji FMI jest nieskuteczne, lub że funkcja ta aktywuje się automatycznie w czasie naprawy i testowania urządzenia w serwisie. Serwis nie ma możliwości dezaktywacji tej funkcji, ze względu na brak dostępu do Apple ID i hasła Użytkownika. Z tego powodu zachęcamy do śledzenia statusu naprawy na naszej stronie SPRAWDŹ STATUS ONLINE. Jeśli funkcja FMI nie została dezaktywowana poprawnie lub ponownie się włączyła, informacja o tym pojawi się na stronie. Prosimy wówczas o ponowną dezaktywację funkcji.