Gdzie oddać urządzenie do naprawy?Zapraszamy do obejrzenia filmu Gdzie oddać urządzenie do naprawyKlientów indywidualnych zachęcamy do oddawania urządzeń do naprawy w najbliższym Punkcie Obsługi u swojego Operatora lub w Sklepie, w którym urządzenie zostało kupione. Dzięki temu można uzyskać pomoc blisko miejsca zamieszkania.Pracownicy:
- pomogą w poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia naprawy i załatwieniu formalności,
- potwierdzą stan urządzenia w memencie przyjęcia do naprawy,
- przekażą urządzenie do właściwego autoryzowanego serwisu (Klient nie zostanie obciążony kosztami pomyłkowej wysyłki).
Można również skorzystać z następujących opcji: - Przyniesienie sprzętu do naprawy do Punktu Serwisowego CTDI
Punkt Serwisowy CTDI, to miejsce, w którym można osobiście oddać do naprawy i odebrać swój telefon, jeśli świadczymy usługi serwisowe dla jego Producenta w Polsce. Oddając sprzęt osobiście w Punkcie Serwisowym można pokazać nam, na czym polega usterka i liczyć na szybszą obsługę.
Telefony do naprawy przyjmujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 – 16:00.Adres Punktu Przyjęć:CTDI Poland Sp. z o.o.
ul. Logistyczna 7
05-090 Sękocin Stary
Obsługiwane marki: Lenovo (tablety, laptopy), Microsoft (wyłącznienaprawy odpłatne), Nokia, Samsung, Wiko, ZTE z sieci Orange, Play, Plus, T-mobile. Prosimy o zapoznanie się z listą obsługiwanych urządzeń, która znajduje się
tutaj.W przypadku pytań, dotyczących obsługi w Punkcie Serwisowym CTDI, zapraszamy do kontaktu przez naszą infolinię +48 22 703 41 00 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30) lub za pośrednictwem profilu
CTDI na Facebooku - Oddanie urządzenia Samsung do naprawy w jednym z prowadzonych przez CTDI punktów serwisowych Samsung Brand Store w wybranych miastach Polski (patrz mapa poniżej).
Uzytkowników marki Samsung, mieszkających w dużych miastach (m.in. Warszawie, Łodzi, Poznianu, Krakowie, Katowicach, Gdańsku) zapraszamy do oddawania urządzeń do naprawy w punktach Care Premium Service - Samsung Brand Store.
WAŻNE! POMIMO ZAMKNIĘCIA GALERII HANDLOWYCH WYBRANE PUNKTY BRAND STORE SĄ CZYNNE. ZOBACZ KTÓRE.Naprawy wykonywane są na miejscu (do poziomu wymiany płyty głównej w urządzeniu). Klienci mają możliwość bezpośredniego kontaktu z technikiem. Punkty zlokalizowane są w Centrach Handlowych i są otwarte w dogodnych godzinach. Adresy i godziny otwarcia punktów można znaleść na zamieszczonej na dole strony mapie.
WAŻNE -Punkty obsługują wyłącznie urządzenia marki Samsung. - Przyniesienie sprzętu do naprawy do Orange Smart Store Sezam
W punkcie obsługiwane są następujące marki: Lenovo (laptopy, tablety), Microsoft (wyłącznie naprawy odpłatne), Nokia HMD, Samsung, Apple (z sieci Orange i Play).
Punkt jest dostępny dla wszystkich użytkowników tych marek – nie tylko dla Klientów Orange Telefony do naprawy przyjmujemy od poniedziałku do soboty w godzinach 10 – 18. Adres Orange Smart Store Sezam:
u. Marszałkowska 126/134 w Warszawie.
- Oddanie sprzętu do naprawy w jednym z Autoryzowanych Punktów Serwisowych (APS), współpracującym z CTDI na terenie Polski
W przypadku urządzeń
Samsung można skorzystać również z sieci współpracujących z nami Autoryzowanych Punktów Serwisowych w największych miastach Polski.
Punkt zapewnia wykwalifikowaną obsługę i doradztwo blisko miejsca zamieszkania Klienta i decyduje czy konieczna jest wysyłka sprzętu do serwisu centralnego. Przy naprawach, które zostaną wykonane w Punkcie, Klienci zyskują na czasie (nie będzie konieczny transport do Centrum Serwisowego).
Aby wyszukać Autoryzowany Punkt Serwisowy kliknij w miasto na mapie po lewej stronie.
WAŻNE! Prosimy o zwrócenie uwagi na to, że punkty serwisowe zlokalizowane w Centrach Handlowych pracują tylko kiedy CH jest czynne - nie są czynne w niedziele niehandlowe.