Usługi odpłatne - najważniejsze informacje:Przed odesłaniem urządzenia do naprawy odpłatnej prosimy o zapoznanie się z Regulaminem napraw odpłatnych Na usługi odpłatne udzielamy 90. dniowej gwarancji. Skorzystaj z kalkulatora napraw wybranych urządzeń:Podana cena to szacunkowa cena brutto naprawy, uwzględniająca
koszt części i robociznę.
Marka urządzenia
| | |
Model urządzenia
Rodzaj usługi
Wynik brutto PLN:
Niniejszy kalkulator służy do określenia orientacyjnej kwoty brutto za naprawę, nie jest ofertą handlową w rozumieniu prawa.
WAŻNE! W punkcie wymiana obudowy podajemy orientacyjny koszt odnowy obudowy. W przypadku smartfonów, w których obudowa jest zintegrowana z ekranem dotykowym lub całym wyświetlaczem, cena zawiera również koszt wymiany tego elementu – dlatego może być wysoka. Nie jest to błąd kalkulatora. Z uwagi na fakt, że każdy przypadek jest indywidualny rzeczywisty koszt naprawy zależy od diagnozy technicznej wykonanej już na miejscu w serwisie.
W przypadku obsługi przez Autoryzowane Punkty Serwisowe (APS'y), współpracujące z CTDI w największych miastach Polski, podane ceny mogą zostać powiększone o koszty operacyjne Punktu. APS'y są samodzielnymi jednostkami biznesowymi i CTDI nie wpływa na ich politykę cenową.
Orientacyjny cennik napraw odpłatnych:Poniższe ceny dotyczą wybranych usług naprawy odpłatnej dla Klientów indywidualnych.
USŁUGACENA BRUTTOTELEFONY / TABLETY SAMSUNG - Ekspertyza\ diagnoza naprawy odpłatnej - w przypadku braku zgody Klienta na koszty pełnej naprawy: 59 PLN
- Usługa serwisowa (bez części): 99 PLN
- Transport (w jedną stronę, kurierem): 15 PLN
LAPTOPY SAMSUNG / TABLETY LENOVO - Wymiana oprogramowania: 149 PLN
- Ekspertyza\ diagnoza naprawy odpłatnej - w przypadku braku zgody Klienta na koszty pełnej naprawy: 79 PLN
- Usługa serwisowa: 199 PLN
- Transport (w jedną stronę, kurierem): 15 PLN
USŁUGI DODATKOWE - Transport przesyłek omyłkowo wysłanych do CTDI (np. urządzeń Producentów, których nie obsługujemy) - w obie strony: 30 PLN
Ostateczna kalkulacja kosztu naprawy jest możliwa po zdiagnozowaniu urządzenia w serwisie (uszkodzone mogą być również inne części, nie tylko część, o którą pyta Klient). CTDI przedstawi Klientowi kosztorys. W przypadku przesłania urządzenia do diagnozy i braku zgody na wykonanie naprawy, Klient zostanie obciążony kosztami diagnozy oraz transportu (nie dotyczy to urządzeń, których okres gwarancji jeszcze nie upłynął i zostały zgłoszone do naprawy gwarancyjnej - w takim przypadku transport i ekspertyza są bezpłatne, chyba że Klient przesyła urządzenie wielokrotnie, bez wcześniejszego kontaktu z serwisem w celu upewnienia się czy jest to konieczne).