CTDI - serwis urządzeń elektronicznychGłównym obszarem działalności CTDI w Polsce jest serwisowanie urządzeń elektronicznych. Obsługujemy zarówno Klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
Zakres naszych usług - rynek polskiCTDI świadczy usługi w zakresie serwisu gwarancyjnego i pozagwarancyjnego sprzętu elektronicznego pochodzącego z polskiego rynku dla następujących marek:
- Samsung - telefony, smartfony, tablety, laptopy, smartwatch'e
- realme - smartfony
- Lenovo - tablety
- Microsoft - telefony, smartfony - naprawy odpłatne wykonywane są w CTDI, naprawy gwarancyjne, zgodnie z nową polityką serwisową Microsoft należy zgłaszać bezpośrednio do firmy B2X support.b2x.com
- nowa Nokia (HMD)- smartfony, (featurephony i akcesoria kupione bez telefonu są obsługiwane przez Sprzedawcę – w tych przypadkach prosimy o kontakt z miejscem zakupu urządzenia)
- Wiko- smartfony
- ZTE - telefony, smartfony, modemy z sieci Orange,T-mobile, Play, Polkomtel oraz open marketów.
- iPhone - wyłącznie w zakresie urządzeń sprzedawanych przez operatorów sieci Orange i Play
- FunTab – tablety oraz nawigacja FunRoad – urządzenia z sieci Orange
- OnePlus - smartfony
WAŻNE! Klientom OnePlus przypominamy, że aby zgłosić urządzenie do naprawy trzeba skontaktować się z Producentem. Dane kontaktowe można znaleźć na stronie Producenta Nie mamy możliwości bezpośredniego przyjęcia urządzenia do serwisu bez zgłoszenia go przez Użytkownika do Producenta. - Sony - smartfony, tablety, akcesoria zakupione z telefonami - prosimy o przesyłanie ich wyłącznie z urządzeniem.
WAŻNE! Przypominamy, że akcesoria Sony zakupione osobno należy reklamować u Sprzedawcy.
W przypadku skierowania ich do naszego serwisu, wystawimy ekspertyzę. Współpracujemy również z operatorami:
Orange, Play, Plus i T-mobile, zapewniając im Klientom obsługę gwarancyjną.
- Google- urządzenia 1,2 oraz 3 generacji. Aby zgłosić urządzenie w ramach naprawy gwarancyjnej należy skontaktować się ze sprzedawca urządzenia. Aby zgłosić naprawę odpłatną należy skontaktować się z Google Support , otwierając stronę: https://support.google.com. NIE PRZYJMUJEMY URZĄDZEŃ DO NAPRAWY BEZPOŚREDNIO
WAŻNE! Dla firmy Acer świadczymy usługi jako centrum naprawcze dla sieci serwisowej - rynek B2B. W sprawie napraw urządzeń Acer, prosimy o kontakt ze sklepem, w którym dokonany był zakup lub z Biurem Obsługi Klienta Acer, więcej informacji na stronie: http://www.acer.pl/ac/pl/PL/content/service-point. Prosimy o nie przesyłanie urządzeń Acer do naprawy do CTDI.
Naprawy urządzeń z rynków zagranicznychKlientom biznesowym możemy zaproponować obsługę urządzeń pochodzących z rynków zagranicznych (więcej informacji na ten temat można znaleźć w zakładce
oferta – biznes).
Klientów indywidualnych, którzy chcą naprawić urządzenie, pochodzące z innego kraju Unii Europejskiej, prosimy o zapoznanie się z zakładką Mam urządzenie pochodzące z innego rynku - czy możecie je naprawić?. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Producentem.
Urządzenia pochodzące spoza Unii Europejskiej nie podlegają bezpłatnej naprawie gwarancyjnej w Polsce (poza urządzeniami Samsung, w przypadku których, po wcześniejszym ustaleniu z Producentem, możliwa jest naprawa gwarancyjna, jednak z wyłączeniem roszczeń wymiany telefonu na nowy).
Naprawa pozagwarancyjna (odpłatna) sprzętu pochodzącego spoza rynku polskiego jest możliwa po potwierdzeniu dostępności części. W tym przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt z serwisem.