Podstawą do ewentualnej obsługi są zapisy w kartach gwarancyjnych Producentów.
realmeObsługujemy urządzenia pochodzące z rynku polskiego. Obsługa gwarancyjna prowadzona jest na podstawie dowodu zakupu zawierającego nr IMEI/MODEL/SN.
LENOVOUrządzenia Lenovo z rynku polskiego można naprawić w CTDI, tylko jeżeli są one dostępne w ofercie Lenovo Polska i aktywna jest gwarancja w systemie Lenovo.
NOKIAObsługujemy smartfony pochodzące z krajów Unii Europejskiej na podstawie dowodu zakupu z kraju pochodzenia urządzenia z numerem IMEI / SN urządzenia i weryfikacji wpisu w bazie Producenta. Urządzenia z innych rynków nie podlegają naprawie gwarancyjnej w Polsce – w sprawie naprawy prosimy o kontakt ze Sprzedawcą lub Producentem.
SAMSUNGTelefony Samsung pochodzące z rynku EU są przyjmowane przez 24 miesiące na podstawie dokumentu zakupu z nr IMEI z kraju pochodzenia urządzenia - decyzja o ewentualnej, bezpłatnej naprawie jest podejmowana po kontakcie serwisu z Producentem.
Laptopy Samsung są bezpłatnie obsługiwane przez 12 miesięcy gwarancji na podstawie dowodu zakupu z kraju pochodzenia urządzenia. Naprawiane są urządzenia pochodzące z wybranych krajów zgodnie z zapisem w karcie gwarancyjnej dołączonej do urządzenia.
SONYObsługujemy urządzenia pochodzące z krajów Unii Europejskiej. Obsługa gwarancyjna prowadzona jest na podstawie dowodu zakupu albo rachunku z kraju pochodzenia urządzenia (w miarę możliwości zawierającego datę zakupu, model produktu i nazwę sprzedawcy/dealera – dowodem zakupu może być w szczególności paragon lub faktura VAT). Za zgodą Producenta możemy obsłużyć urządzenie bez dokumentów, na postawie daty aktywacji w bazie Producenta. Urządzenia z innych rynków nie podlegają naprawie gwarancyjnej w Polsce – w sprawie naprawy prosimy o kontakt ze Sprzedawcą lub Producentem.
ZTEEuropejską gwarancję posiadają telefony Axon7 oraz Axon7 MINI. Wymagany jest dowód zakupu z numerem IMEI i datą sprzedaży. Dodatkowo telefony weryfikowane są w bazie Producenta. Urządzenia pochodzące spoza Europy nie są obsługiwane w Polsce.
Urządzenia APPLE i WIKO pochodzące z zagranicy nie są obsługiwane.WAŻNE! W przypadku urządzeń, pochodzących z innych rynków (poza europejskimi), prosimy o kontakt z Producentem w celu ustalenia czy możliwa będzie bezpłatna obsługa gwarancyjna. Potrzebny będzie numer IMEI oraz dowód zakupu urządzenia.
ONEPLUSProsimy o bezpośredni kontakt z Producentem pod numerem +1 (646) 851-2228 (infolinia czynna od 4:00 do 22:00 od poniedziałku do niedzieli). Więcej informacji można znaleźć na
stronie Producenta Przypominamy, że aby zgłosić do naprawy urządzenie OnePlus - bez względu na kraj, w którym zostało kupione, trzeba skontaktować się z call center Producenta. CTDI nie przyjmuje bezpośrednio do obsługi urządzeń OnePlus