Dlaczego CTDI

Przewagi CTDI


Wspieramy cały cykl życia produktu


CTDI współpracuje z markami, które są liderami światowego rynku nowoczesnych technologii. Wspieramy cały cykl życia produktu - od momentu jego zaprojektowania i wprowadzenia na rynek, poprzez obsługę przedsprzedażową, po programy obejmujące wymianę urządzeń oraz recykling.

Celem CTDI jest szybka, efektywna i ekonomiczna obsługa techniczna. Zdajemy sobie sprawę z tego, że poziom naszych usług wpływa na reputację marek, z którymi współpracujemy, dlatego stale wprowadzamy najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, dbając o wysoką jakość i spełnienie standardów, związanych z ochroną środowiska.

Cenimy wspólną pracę dla uzyskania korzystnych zmian poprzez:               

  • pełne zaangażowanie na rzecz satysfakcji Klientów,
  • troskę o przysporzenie wartości dla akcjonariuszy,
  • dążenie do rozwoju i osiągnięcia sukcesu.

Dbamy o profesjonalny serwis


Nasze stanowiska serwisowe wyposażone są w najnowocześniejszy sprzęt testowy i diagnostyczny, dzięki czemu możemy naprawiać telefony na wszystkich poziomach zaawansowania technicznego. W naszym magazynie zgromadziliśmy około 12 tysięcy indeksów części zamiennych dla naprawianych urządzeń. Dzięki temu ponad 95 % napraw gwarancyjnych, wykonywanych jest w przeciągu 48 h od momentu przyjęcia sprzętu do serwisu.

CTDI działa na zasadach określonych przez systemy zarządzania jakością i środowiskiem zgodnymi z wymaganiami norm ISO 9001 i 14001.
Więcej na ten temat - jakość i środowisko.

Pracownicy CTDI stale podwyższają swoje kwalifikacje


Zatrudniamy wysoce wykwalifikowanych pracowników. Nasi technicy są regularnie poddawani specjalistycznym szkoleniom wewnętrznym oraz zewnętrznym, dotyczącym nowych modeli aparatów i nowoczesnych technik napraw. Dzięki temu ustawicznie podnosimy poziom wiedzy technicznej naszej załogi, a, co za tym idzie, jakość wykonywanych przez nas usług. Nasz dział diagnostyki opracowuje nowe procedury naprawcze dla nietypowych usterek.