CTDI - stabilna, międzynarodowa firma Jesteśmy polskim oddziałem CTDI – globalnej firmy, oferującej kompleksowe usługi w zakresie rozwiązań inżynieryjnych, serwisowych i logistycznych dla przemysłu komunikacyjnego.
CTDI posiada 100 oddziałów w 22 krajach na niemal wszystkich kontynentach i zatrudnia 17 500 pracowników. Polski oddział dołączył do CTDI w kwietniu 2016 roku, kiedy CTDI odkupiło od naszego wcześniejszego właściciela (Regenersis PLC) biznes dotyczący napraw urządzeń dla rynku mobilnego. Jednak nasza historia rozpoczęła się znacznie wcześniej – w maju 2000 roku, kiedy w Polsce otwarte zostało pierwsze centrum serwisowe dla Nokii.
Głównym obszarem naszej działalności jest serwis zaawansowanych technologicznie urządzeń elektronicznych, największych światowych Producentów takich jak Samsung, Lenovo, Motorola Solutions, realme, Zebra. Dlatego CTDI Poland to dobre miejsce pracy przede wszystkim dla osób, które mają wykształcenie lub predyspozycje techniczne i chcą zdobyć doświadczenie oraz rozwijać się w firmie operującej na rynku nowoczesnych technologii. Zobacz na jakie stanowiska regularnie rekrutujemy i co oferujemy
PRACA DLA ELEKTRONIKA W Polsce zatrudniamy około 900 osób.
Co oferujemy? Przyjazne i ciekawe środowisko pracyZapewniamy naszym Pracownikom dobre warunki pracy i płacy, adekwatne do poziomu wiedzy i umiejętności. Do każdego Pracownika podchodzimy z szacunkiem i zrozumieniem. Praca w CTDI daje możliwość dostępu do zaawansowanej wiedzy technicznej oraz pracy na najnowocześniejszym sprzęcie z wykorzystaniem zaawansowanych technologii.
Szkolenia i rozwój zawodowyPodnoszenie kwalifikacji zawodowych jest istotną częścią strategii personalnej CTDI. Każdy nowozatrudniony Pracownik, w ramach Akademii CTDI, otrzymuje pakiet szkoleń, zapewniających efektywne wdrożenie do wykonywania obowiązków. Pracownicy regularnie podwyższają swoje umiejętności przez udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.
Międzynarodowe środowisko.Osoby ceniące możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, znajdą u nas ciekawe środowisko pracy. Zatrudniamy nie tylko osoby z Polski, ale również z innych krajów, tworząc międzynarodowe zespoły, pozwalające na wymianę doświadczeń i aktywne korzystanie z języka angielskiego. Najlepsi Pracownicy mogą zdobyć doświadczenie międzynarodowe w zagranicznych oddziałach naszej firmy, między innymi w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Niemczech i Stanach Zjednoczonych. Zespoły z Polski uczestniczą w procesach wsparcia nowo otwartych oddziałów oraz w różnego rodzaju projektach wdrożeniowych na rynkach zagranicznych.
Możliwość awansuKładziemy nacisk na odkrywanie talentów wśród naszej kadry i staramy się zapewniać ścieżkę rozwoju naszym Pracownikom. Wielu naszych Kierowników czy Specjalistów stawiało swoje pierwsze kroki w organizacji jako Operatorzy czy Technicy.
Bogaty pakiet świadczeń pracowniczychNasi Pracownicy mogą korzystać z szeregu benefitów, dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. Oferujemy m.in. dostęp do prywatnej opieki medycznej w renomowanych placówkach, program Benefit Systems (zajęcia rekreacyjno-sportowe i kulturalno-rozrywkowe)oraz możliwość nauki języków obcych online w atrakcyjnej cenie. Pracownicy CTDI biorą też udział w różnorodnych programach motywacyjnych, konkursach i firmowych imprezach integracyjnych. Pracownicy z zagranicy mogą liczyć na naszą pomoc związaną z załatwieniem formalności dotyczących przyjazdu do Polski.