Facility Manager

Stanowisko: Facility Manager
Miejsce pracy: Sękocin Stary k. Warszawy


Zakres obowiązków:
  • Odpowiedzialność za utrzymanie obiektu przemysłowego, instalacji i terenu zewnętrznego w pełnej sprawności technicznej oraz w zgodzie z wymaganiami prawnymi 
  • Zapewnienie bieżącej konserwacji i napraw, codziennej obsługi technicznej w tym zakresie i rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych
  • Analiza usterek i stanu technicznego obiektu, tworzenie rocznego planu utrzymania obiektu oraz planu inwestycji,
  • Zabezpieczenie odpowiedniej reakcji w przypadku wystąpienia awarii lub poważanej usterki
  • Odpowiedzialność za utrzymanie techniczne urządzeń i systemów technicznych obiektu 
  • Odpowiedzialność za serwisy techniczne, serwisy ochrony jak również utrzymania czystości na obiekcie
  • Odpowiedzialność za media oraz gospodarkę odpadami 
  • Prowadzenie/koordynacja prac wykonawczych w zakresie technicznych na obiekcie, procesów technologicznych
  • Śledzenie zmian legislacyjnych i dostosowanie obiektu odpowiednio do wymagań prawnych
  • Współpraca z innymi obszarami w Firmie
  • Raportowanie 


Wymagania:
  • Wykształcenia wyższego, preferowane techniczne
  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy związanej utrzymaniem obiektu (Facility Management)
  • Doświadczenia w koordynacji interdyscyplinarnych zespołów projektowych
  • Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętności komunikacyjnych, analitycznych oraz zdolności organizacyjnych
  • Samodzielności, konsekwencji i dynamizmu w działaniu
  • Zdolności analitycznego myślenia
  • Umiejętności pracy w zespole, koordynacji pracy zespołu


Oferujemy:
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nowoczesnych technologii
  • Możliwość rozwijania swoich kompetencji oraz możliwości budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta Multisport, platforma do nauki języków, dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce oraz świadczenia z Funduszu Socjalnego)
  • Dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole


Kandydatów zainteresowanych ofertą i spełniających wymagane kryteria prosimy o przesłanie życiorysu wraz z listem motywacyjnym na adres [email protected]

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzanie ich do bazy kandydatów do pracy firmy CTDI Poland Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Logistycznej 7, 05-090 Sękocin Stary w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia. Podstawą przetwarzania jest art. 6, ust. 1, lit. a (zgoda osoby której dane dotyczą) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)."