Jak przygotować przesyłkę?

Zabezpiecz swoje urządzenie na czas transportu


Telefony, smartfony, tablety i laptopy to delikatne urządzenia elektroniczne. Zanim dotrą do serwisu mogą być transportowane na duże odległości. Dlatego bardzo ważne jest odpowiednie zabezpieczenie ich w czasie transportu przed uszkodzeniami mechanicznymi i wilgocią. Zobacz film - jak przygotować urządzenie do transportu.

Klientom indywidualnym, rekomendujemy zabezpieczenie urządzenia folią bąbelkową oraz zapakowanie go do usztywnionego pudelka, pasującego do wymiarów urządzenia (bez luzu, pozwalającego na obijanie się urządzenia o ścianki opakowania). Prosimy o nie przesyłanie do nas telefonów w kopertach bąbelkowych  – to nie jest wystarczające zabezpieczenie.

Naszym Partnerom Biznesowym dostarczamy specjalne opakowania zbiorcze do transportu – prosimy o korzystanie z nich przy pakowaniu przesyłek i dokładne zabezpieczenie każdego urządzenia.


WAŻNE! Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na sposób pakowania tabletów - szczególnie marki Lenovo. W oryginalnych opakowaniach sprzedażowych, ze względów marketingowych, zwykle ekran jest wyeksponowany i jest blisko wieczka opakowania. Dlatego konieczne jest zabezpieczenie ekranu grubą warstwą folii bąbelkowej lub innym materiałem, który ochroni ekran przed możliwym uszkodzeniem.


Jeśli usterka urządzenia jest lub może być związana z używanymi akcesoriami (np. bateria, ładowarka, zestaw słuchawkowy), prosimy o dołączenie ich do przesyłki. Ułatwi to diagnozę uszkodzenia. Wysyłane akcesoria powinny być wymienione w formularzu zgłoszenia.


WAŻNE! Prosimy o usunięcie wszystkich dodatkowych akcesoriów, takich jak zawieszki, etui, folie zabezpieczające i szkło hartowane. Zachęcamy również do zapoznania się z informacjami na temat przygotowania urządzenia przed wysłaniem go do serwisu Jak przygotować urządzenie do naprawy.

Prosimy o dołączenie formularza zgłoszenia do naprawy oraz dokumentów, potwierdzających uprawnienia gwarancyjne.