Konsultant Telefoniczny

Stanowisko: Konsultant Telefoniczny


Nr referencyjny: KT/10//14

Miejsce pracy: Janki k/Warszawy


Główny cel stanowiska:


Do obowiązków osoby, zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie telefoniczna obsługa Klienta w zakresie udzielania informacji o usługach wykonywanych przez firmę, statusie naprawy.


Wymagania:

    • Wykształcenie min. średnie
    • Doświadczenie w pracy w Call Center
    • Wysoka kultura osobista i dobra dykcja
    • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
    • Wytrwałość w dążeniu do celu
    • Pozytywne usposobienie i pewność siebie
    • Podstawowa znajomość obsługi komputera

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w zgranym zespole
    • Szkolenia wprowadzające oraz wsparcie doświadczonych Specjalistów
    • Pracę w systemie zmianowym (obsługa telefoniczna odbywa w godzinach 8:30-18:00)

      Kandydatów zainteresowanych ofertą i spełniających wymagane kryteria prosimy o przesłanie życiorysu wraz z listem motywacyjnym na adres [email protected]

      Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"