Szanowni Klienci
Punkt Przyjęć został przeniesiony do nowej lokalizacji w Sękocinie Starym przy ul. Logistycznej 7. Prosimy o zgłaszanie się pod nasz nowy adres.
Do Punktu Przyjęć przy Logistycznej można dojechać autobusami 702, 721, 728 – od strony Warszawy - do przystanku Stary Sękocin 02; od strony Magdalenki - do przystanku Sękocin Stary 01 (po przeciwnej stronie Al. Krakowskiej – trzeba przejść przez kładkę). Dojście do budynku zajmuje 7-8 minut.
Samochodem Al. Krakowską należy jechać w kierunku Sękocina do 1 ronda. Zjazd 1 zjazd na Sękocin Stary i Wolicę, wjeżdżamy na 2 rondo i zjeżdżamy 1 możliwym zjazdem – trzeba kierować się pomiędzy budynki Panattoni. W razie problemów ze znalezieniem adresu należy się kierować na Hotel Groman.
Wejście do Punktu Przyjęć urządzeń do naprawy znajduje się na prawo od głównego wejścia do budynku.
Tych z Państwa, którzy przyjechali samochodem, prosimy o wjechanie Bramą 2 (trzeba pobrać bilet i przy wyjeździe oddać go ochronie), objechanie budynku i zaparkowanie na miejscach dla Gości. Pracujemy nad ułatwieniem dojazdu do Punktu, przepraszamy za chwilowe niedogodności.
Pieszych prosimy o wchodzenie Bramą 1 i kierowanie się bezpośrednio do Punktu Przyjęć.
Jednocześnie przypominamy, że urządzenia HTC, Huawei, Lenovo, Microsoft, Motorola, Nokia HMD, Samsung Apple (z sieci Orange i Play) można oddać do naprawy również w strefie napraw Orange Smart Store Sezam przy ul. Marszałkowskiej 126/134 w Warszawie (w punkcie można oddać do naprawy urządzenia pochodzące od wszystkich operatorów oraz z wolnej sprzedaży, pochodzące z Polski lub UE – zasady obsługi poszczególnych marek sa opisane na naszej stronie www.ctdi.pl).
Przepraszamy za utrudnienia związane z przeprowadzką i zapraszamy do korzystania naszych usług.
Dział Obsługi Klienta, CTDI Poland