Nasze Rozwiązania są „szyte na miarę" we współpracy z naszymi Klientami.
Nowoczesne technologie oraz potrzeby Klientów, którym służymy, są w centrum naszego biznesu.
Specjalizujemy się w serwisie urządzeń elektronicznych. Wiemy, że awaria telefonu komórkowego, tabletu czy laptopa to sytuacja kłopotliwa dla użytkownika i generująca jego niezadowolenie. Dlatego dokładamy wszelkich starań, by proces diagnozy, naprawy i dostarczenia urządzenia po serwisie do właściciela trwał możliwie krótko i by jakość obsługi była jak najwyższa.
Na życzenie naszych Klientów możemy przejąć zarządzanie kontaktem z użytkownikami (call-center) i dostarczyć im narzędzia ułatwiające lepszą konfigurację sprzętu i samodzielne wykonanie niektórych prostych napraw (poradnikowe serwisy internetowe z zakresu nowych technologii).
Nasz zespół wie, jak ważna jest ochrona reputacji marek, z którymi współpracujemy. Dlatego wszelką komunikację z konsumentami prowadzimy we współpracy z naszymi Klientami, biorąc na siebie odpowiedzialność za zarządzanie relacjami z użytkownikami sprzętu, szczególnie w sytuacjach kryzysowych.
Chociaż oddział CTDI w Polsce znany jest przede wszystkim jako firma serwisowa, nasza działalność wykracza poza ramy serwisu. Oferujemy także usługi w zakresie rozwiązań Repair Avoidance, zarządzania powrotami (Returns Management) i rozszerzonej gwarancji.
Nowoczesne rozwiązania technologiczne
Stosujemy nowoczesne rozwiązania technologiczne – m.in. autorskie rozwiązania diagnostyczne, w których wykorzystujemy specjalistyczny sprzęt i oprogramowanie, pozwalające na efektywne diagnozowanie i testowanie urządzeń mobilnych. Jednym z takich rozwiązań jest platforma uFort, dzięki której jednocześnie możemy testować i diagnozować kilka urządzeń. Takiej diagnostyce podlegają wszystkie urządzenia posiadające odpowiedni system operacyjny. Wraz z diagnostyką i testem automatycznie może być dokonywana aktualizacja oprogramowania.
Jeśli diagnostyka wykaże błędy, informacja o nich zapisywana jest w systemie zarządzania produkcją, a urządzenie zostaje przekazane do obsługi serwisowej. Po naprawie wraca do finalnego testu. Cala historia naprawy, rezultaty poszczególnych testów, wartości pomiarów i szereg innych danych zapisujemy w systemie ERP – Copernicus. Dzięki temu, nawet po pewnym czasie, możliwa jest ich dokładna analiza.
Wykorzystujemy nowoczesne, precyzyjne maszyny: APR XL, Martin, Ersascope, Dry Chamber, CMU 200 (GSM, UMTS, HSPA), CMW 500 (LTE)

CTDI posiada również własny dział R&D, stale pracujący nad optymalizacją procesu serwisowego i nowymi rozwiązaniami, podnoszącymi jakość i produktywność.
Systemy IT, wspierające proces obsługi
Naszym wyróżnikiem są elastyczne systemy IT, wspierające współpracę z Partnerami biznesowymi oraz proces obsługi Klientów końcowych. Dostarczamy rozwiązania, pozwalające na zdalne zarządzanie procesem napraw – zgłoszenia napraw (prebooking), akceptację kosztorysów, raportowanie.
Na życzenie naszych Partnerów biznesowych jesteśmy w stanie wdrożyć i zintegrować z ich systemami dedykowane rozwiązania IT, w pełni dostosowane do ich potrzeb.
Opracowaliśmy również własny system ERP - Copernicus, którego celem jest wsparcie procesu obsługi posprzedażowej. W systemie zachowana jest pełna dokumentacja i historia obsługi każdego urządzenia, które do nas trafiło.