Jak oddać urządzenie do naprawy?

Urządzenia do naprawy można przesłać bezpośrednio do CTDI kurierem. Przekazanie urządzenia do serwisu nie wymaga wcześniejszego kontaktu z nami - prosimy o nie przesyłanie do nas informacji o zamiarze wysłania urządzenia lub jego usterkach - wydłuża to niepotrzebnie proces obsługi.

 
Prosimy o dołączenie:
  • Formularz zgłoszenia naprawy - więcej
  • Dokumentów, potwierdzających uprawnienia gwarancyjne: więcej


Nasz adres do wysyłki urządzeń:

CTDI Poland Sp. z o.o.
ul. Logistyczna 7
05-090 Sękocin Stary

Nadane paczki można śledzić na stronie internetowej UPS,  wpisując numer paczki w okno "Numery monitorowania" lub "InfoNotice (Awizo)".

ZAMÓWIENIE KURIERA - INFORMACJE DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH

Osoby, które chcą przesłać urządzenie bezpośrednio do serwisu, mogą skorzystać z usług kuriera - prosimy o korzystanie wyłącznie z kuriera wskazanego przez CTDI -  w przypadku urządzeń na gwarancji Producenta, obsługiwanych przez CTDI, transport tym kurierem jest dla Klienta bezpłatny. Dla napraw pozagwarancyjnych oraz urządzeń nie obsługiwanych przez nasz serwis, które zostały do nas przesłane pomyłkowo, koszt transportu ponosi Klient.

 
Obsługuje nas firma UPS. Kuriera można zamówić dzwoniąc pod numer: +48-22-534-00-00. Osoba składająca zlecenie zostanie poproszona o podanie: numeru płatnika (jest to numer E70E66), rodzaju usługi transportowej (jest to usługa „Express Saver”), kodu pocztowego płatnika (numer kodu to 05-090), adresu odbioru, wagi przesyłki,  oraz wymiarów przesyłki. WAŻNE! NA LIŚCIE PRZEWOZOWYM NALEZY WPISAĆ KWOTĘ UBEZPIECZENIA RÓWNĄ WARTOŚCI URZĄDZENIA. W PRZYPADKU POZOSTAWIENIA TEGO POLA PUSTEGO, W RAZIE ZGUBIENIA LUB UISZKODZENIA URZĄDZENIA, ZOSTANIE WYPŁACOWA STANDARDOWA KWOTA UBEZPIECZNIA - OKOŁO 320 PLN.
 
Klient odpowiada za odpowiednie zabezpieczenie urządzenia na czas transportu i poprawne wypełnienie dokumentów zgłoszenia. Zobacz film: jak zabezpieczyć urządzenie. Więcej na temat pakowania urządzeń - szczególnie tabletów - KLIKNIJ

 
ZAMÓWIENIE KURIERA - INFORMACJE DLA OPERATORÓW I SKLEPÓW 

Naszych stałych Klientów biznesowych (Salony, Operatorów, Sklepy, Ubezpieczycieli), posiadających login, dostarczony przez CTDI pocztą elektroniczną, prosimy o zamawianie kuriera przez stronę https://logistic.ctdi.pl/login-form.html podając login i hasło. Więcej informacji o sposobie zamawiania kuriera przez stronę znajdą Państwo w instrukcji, którą do Państwa wysłaliśmy i którą można znaleźć na stronie po zalogowaniu. W celu uzyskania loginu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta CTDI przez formularz kontaktowy (temat wiadomości "Inne").

Przy telefonicznych zamówieniach kuriera prosimy o korzystanie z numeru UPS +48-22-534-00-00. Osoba składająca zlecenie zostanie poproszona o podanie: numeru listu przewozowego (jeśli go już posiada, numer zaczyna się od „1Z”), numeru płatnika (jest to numer E70E66), rodzaju usługi transportowej (jest to usługa „Express Saver”), kodu pocztowego płatnika (numer kodu to 05-090), adresu odbioru, wagi przesyłki,  oraz wymiarów przesyłki. WAŻNE! NA LIŚCIE PRZEWOZOWYM NALEZY WPISAĆ KWOTĘ UBEZPIECZENIA RÓWNĄ WARTOŚCI URZĄDZENIA. W PRZYPADKU POZOSTAWIENIA TEGO POLA PUSTEGO, W RAZIE ZGUBIENIA LUB UISZKODZENIA URZĄDZENIA, ZOSTANIE WYPŁACOWA STANDARDOWA KWOTA UBEZPIECZNIA - OKOŁO 320 PLN.

Po przyjeździe kuriera konieczne będzie wypełnienie listu przewozowego.

W przypadku nieuzasadnionej wysyłki na koszt CTDI, do faktury zostaną doliczone koszty transportu.


WAŻNE! Jedna paczka i jeden list przewozowy są dedykowane dla maksimum 25 urządzeń. Prosimy o nie wysyłanie większej liczby urządzeń w jednej paczce - powoduje to wyłączenie ubezpieczenia przesyłki. W przypadku większej liczby urządzeń, prosimy o przygotowanie odpowiedniej liczby paczek i zamówienie odpowiadającej im liczby listów przewozowych. Przypominamy o konieczności odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki przed uszkodzeniami w czasie transportu i wilgocią - zobacz film: jak przygotować urządzenie do transportu.